Miitz

2013-05-10
22:47:56

Äntligen fredag!

Imorgon blir det att ta en promenad och försöka hitta ett par skor. Skönt att det finns små-butiker i närheten. Var inte så lätt att hitta sånt där vi bodde förut så lätt.
 
Började dagen med att gå upp och baka Muffins med chokladbitar i! MUMS!
Och resten av dagen att diska.. Buhu.. Äntligen klar med de..
 
Såg igår på min skolas hemsida och min engelska kurs var AVBRUTEN?!?! Mailade direkt och stackars handledaren skickade nyss ett mail tillbaka och sa att hon skulle fixa det och sen berättade hon när det var klart. Och nu är det äntligen som det ska vara! Blev ju jätteorolig att jag inte hade hunnit skicka in en uppgift men visste att jag hade rätt.. som vanligt (A) Och nu har jag återigen 1 månad tills uppgiften ska in!
Jättebra att lärare tar skolan verkligen på fullaste allvar och till och med mailar med elever 22:00 på kvällen. De kallar jag en bra lärare!
Har inte haft dom bästa lärarna förr så är bara glad att de är bra lärare denna gången. Eller så har lärarna inga liv efter skolan.. haha..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: