Miitz

2013-02-07
23:47:00

Paranoid..!

Denna veckan har varit lite speciell och konstig men ja.. Har haft konstiga tankar om att vi ska brinna in på nätterna för att vi inte har något brandalarm, (vilket jobbar-gubbarna skulle fixa för typ 2 veckor sedan..), men ja.. lite rädd blir man ju såklart, så ska fråga killen om han kan ringa imorgon och prata med dom, för dom ska fixa 155545977512 saker till här i lägenheten, men på något sätt så finner dom inte den tiden att ringa oss och ''boka'' tid som dom kan komma och fixa allt det, lite jobbare eftersom vi har djur hemma och JAG litar absolut inte så mycket på folk så får det bli på detta sättet. Och det tar tid!! Men ja.. hoppas vi inte brinner inne under tiden innan dom kommer och lagar skiten! Men jag är paranoid så inget kommer väl att hände medan vi ligger och sover under nätterna. Eller?!?!
 
Imorgon ska jag försöka fixa lite så det blir lite hemtrevligt hemma, men hoppas inte på det bästa! haha!
Men det kanske kommer upp lite bilder på lägenheten och sånt, men får bli om jag orkar det efter allt fixande!
Har varit låg med att fotografera och sånt men hoppas att jag snart är igång med det igen. Har verkligen saknat att hålla i kameran och fota den senaste tiden!
Ska innan lunch beställa hem lite saker till min nya älskade mobil och en tröja som jag önskat mig i evigheter och nu kan jag äntligen beställa den! Bild/länk på tröjan kommer imorgon! En liten hint är att jag ÄLSKAR Sheldon Cooper! ;) Så vissa kan redan hur min tröja kommer se ut! hihi!! Kanske kommer beställa ett linne/t-shirt också om man har råd med det!
 
Om ni vill ha länk på vad jag ser på innan jag går och lägger mig!
                                          ↓
        http://www.youtube.com/watch?v=J1l8U76s1WU
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: