Miitz

2012-11-27
08:36:29

Trevlig tisdag!

Då sitter man i skolan redan efter killen har dumpat av mig vid skolan för att åka till skåne över dagen!
Känner mig ganska dumpat faktiskt! haha..
Nej men snart börjar skolan och då är det dags att plugga igen. Detta är mina sista skoldagar innan jag slutar, känns sorligt men det måstes göras tyvärr.. Idag slutar jag sent så kommer vara jättetrött och inte orka blogga efter jag har kommit hem, men kanske kan blogga lite snabbt på vägen hem från skolan. Går ju ändå hem för att det är en sån kort bit att gå. Önskar verkligen inte att det regnade idag men men.. Kan inte göra så mycket åt det just nu så får packa ihop och börja plugga nu. Uppsats här kommer jag!! Måste göra klart en uppsats som skulle egentligen ta flera dagar men får nu ta 2dagar bara. Plus får nog plugga lite på den när jag är hemma också för att kunna hinna med den innan jag slutar här på skolan. Men det kommer nog gå bara bra..!
 
Hej så länge!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: