Miitz

2012-11-21
08:33:00

Onsdag morgon..!

Nu sitter man redan i skolan och pluggar på uppsatsen som ska troligen lämnas in om en, kanske två veckor. Beror helt på killen just nu, om han får jobbet och när flytten blir av i såna fall. Just nu känner man otrolig press från alla håll och det är ganska jobbigt, kan jag säga! Men hoppas man får veta mer efter tisdag, veckan som kommer. Ska åka och kolla soffor och möbler senare på fredag och hoppas på att vi kommer överens om något. Just nu ser det inte lovande ut. Killen vill ha ena och jag vill ha de andra! Usch, hoppas vi hittar nåt som båda gillar. Man kan ju inte köpa två av allt. Blir ganska dyrt i såna fall! haha!

Nu sitter jag bara och väntar på att en kompis ska komma så man kan ha lite roligt innan lektionen. Tråkigt att sitta i en tråkig datasal och skriva en tråkig och lång uppsats utan fantasi eller ork!
Aja, lite varmare var det i luften idag men inte så mycket bättre än igår, kan jag säga!

Nej nu kanske man ska återgå till slavarbetet innan man får fan för de! haha..

Trevlig onsdag!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: