Miitz

2012-06-18
22:21:26

Distans plugg..troligen..

Sitter och tänker lite på hur sommaren kommer att bli.. Men speciellt hur det kommer att bli efter sommaren med skolan. Har fått kontakt med en rektor nu och kommer kanske börja distans plugget, men allt är inte säkert än så får efter min mamma har snacka med honom och berättat om min gamla lärare som inte lyssnat på mig osv..
Men nu kommer det nog bli bättre! Plus så har jag beställt hem matteböcker som jag ska plugga med under sommaren sen så ska jag troligen visa läraren de så kan jag fortsätta därifrån och fortsätta och kanske inte behöva börja om som jag gjorde förr! Bitch lärare alltså!
Aja.. Nu ska jag ut ett tag och sen blir det att lägga sig för imorgon är det STÄD DAG! Usch...!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: