Miitz

2012-12-29
22:25:00

Haft en trevlig jul?

Nu sitter jag äntligen vid min laptop hemma. Kom hem igårkväll och idag har det bara blivit att tagit det lugnt. Har fått så otroligt många fina julklappar som jag kommer lägga upp några bilder på senare imorgonkväll eller på måndag! :)
 
Känns som en tråkig söndag men det är bara lördag, men skönt att det är en helgdag kvar!
Igår fick jag något ryck och packade ihop min stordata men ångrar mig lite grann just nu men men. Inte så långt kvar till flytten som tur är. Vi har sagt att vi ska flytta den 3:e men kan hända att det blir den 4:e ifall. Blir troligen att skruva isär sängen imorgonkväll om vi kommer sova hos killens föräldrar mer än 1 natt. Men får se senare imorgon!
 
Nej men nu ska jag gå och se på en disney serie som heter ''Kim Possible''.
Väldigt bra serie tycker jag! xD
 
Hoppas ni har haft en trevlig jul!
Kommentar:
2013-02-01 @ 05:20:44

var är bilderna på julklapparna min vän? XD :D

Svar: kameran krånglade så glömde bort det efter ett tag^^
Miitz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: