Miitz

2012-12-14
00:06:18

Goodnight!

Nu sitter man ner i soffan efter att ha diskat ganska mycket och nu blir det Criminal Minds att se på! Imorgon blir att packa mer låndor men först städa lägenheten lite grann så det blir lättare att sova om nätterna på grund av allt damm och katthår från missen! Ska även försöka plugga lite matte efter allt städande eller så får det ett litet träningspass på springbandet innan man lägger sig. Men får helt enkelt se efter all städande och packande! vi kommer flytta i början av nästa år men ska iväg vid jul så blir att packa färdig innan jag i väg till min hemstad till familjen! Och julklapparna ska ju helt klart med! Har en sån snäll mormor och låtsas morfar att dom kommer och hämtar mig halv vägs hem till dom och då måste dom nog åka 3timmar och pojkvännen skjusar mig andra halva vägen som också är 3timmar lång!:)
Nej nu säger jag godnatt och hörs imorgon!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: