Miitz

2013-01-07
01:31:15

Varm kväll.. kan inte sova!

Nu blir det att skriva ett blogginlägg eftersom det är för varmt att sova och katten är jobbig så det blir att låna pojkvännens data, för jag har inget bra ställe att ställa upp min stordata just nu och vet inte ens om jag vill ha upp den just nu men får se senare, har fortfarande min laptop att sitta vid så var inte oroliga :)
Idag har vi packat upp allt glas och sånt i köket och det nödvändiga. Imorgon blir det min första och ensamma dag i lägenheten eftersom det är killens första jobbdag på nya jobbet och jag är väldigt nervös, men det är inte han! haha! Ska det inte vara tvärtom?! Det är ju inte jag som har ett nytt jobb! xD
Nu har vi äntligen beställt våran nya soffa och fåtölj! :D Men tyvärr så kommer dom inte fören om 15 dagar så det blir att fortfarande sitta på golvet eller vid köksbordet för mindel, men det gör väl inget..!
Nej nu blir det att gå och se lite tv och hoppas på att man snart kan somna trots att det är så otroligt varmt i sovrummet just nu!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: