Miitz

2013-02-10
21:49:23

BAZINGA!

Vad som har hänt lite under veckan och vad som hänt i helgen! :)
 
För det första så kom jobbar-gubbarna och lagade det som behövdes fixas och sen så kommer dom tillbaka med ett skåp som ska sitta över kyl/frysen imorgon (troligen!), men ja.. men annars gick det ganska snabbt att fixa allt, men kan säga att jag inte kände mig trygg att vara ensam men vad ska man göra när karln var på jobbet.
Men ja.. I helgen blev det storhandla men köpte ett par chokladbollar som helgsgott men testade en nu och visade att det inte var så bra att äta dom, men började klia i munnen av dom så de var bara att ge till pojkvännen, han blev glad i alla fall tror jag.. (över chokladbollen alltså!)
 
Men imorgon blir det väl att återgå till verkligheten och börja det riktiga livet igen? eller?! Kan man inte bara gå och lägga sig igen? :D
 
Ska alla fall inte vara vaken länge till, men det kommer nog pojkvännen vara. Han behöver tydligen inte lika många timmar som jag behöver för att kunna hålla mig vaken hela dagen och orka med dagen. Men han har nog någon super-dryck som han inte berättar om, men ska hitta den ;)
 
Kommer en bild/länk på en tröja som jag beställde häromdagen och hoppas på att den kommer imorgon eller på tisdag! :D
                                           
                                                  (Klicka på bilden för att komma till sidan!)
 
                     Undra vilken som är en av mina favorit serie! Och min favorit person i serien!;) (a)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: