Miitz

2013-04-05
13:08:03

Nu är man tilbaka hemma hos sig själv!

Nu är jag hemma efter att ha varit hos min familj ett par veckor. Skönt att vara hemma men saknar såklart familjen! Idag har jag varit iväg på ett möte och så får jag besked på måndag om det blir ja eller nej! Hoppas på att ja såklart, men samtidigt är jag väldigt nervös hur det skulle bli om jag fick ett ja!! Men det tar man då! :)
 
Förra torsdagen så var det begravning för min älskade faster. Det var väldigt vackert, men väldigt jobbigt och tungt.
 
Nej men usch, nu måste jag bli bättre på detta och blogga ordentligt! Men nu vet ni alla fall varför jag har varit lite off på sista tiden, men hoppas på förlåtelse! haha!
 
  ''Hittad bild på FB''

Hittade denna roliga bilden på FB tidagare idag!
Jag skulle också troligen reagera på detta sättet om jag hade barn. Har själv hund, men vafan, såklart man plockar upp efter hunden och ser till att man har hundpåsar med sig ut! Vissa människor är ju bara för mycket ibland. Men gillar verkligen hur ''arga mamman'' skriver lappen. Hade inte kunnat skriva det bättre!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: