Miitz

2013-04-12
16:48:24

Distans utbildning!

Har ganska tråkigt idag men ja.. Kanske blir Kina/Thaimat ikväll men får se.
Juste! Förra fredagen så var jag till en skola angående distans-utbildning och jag kom in!!!
Fick ett mail tidigare idag om mina inloggningsuppgifter, men mailade tillbaka för annars skulle jag inte få uppgifterna! Men hoppas bara inte att jag måste gå tillbaka dit för att dom ska ''visa'' hur det går till när man kollar uppgifterna man ska göra och lära sig deras hemsida. Men ja.. Nu känns det i alla fall som om det är på G nu! Lycklig tjej! :D
 
Men nu är det bara att vänta tills böckerna kommer hem i brevlådan!
Blev att man var tvungen att beställa 3st böcker så det blev en hel del på en gång! Men har en snäll mamma som hjälper till att betala dom!
 
Tumblr_mk9jl6rdm61qis225o1_500_large
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: