Miitz

2012-12-07
00:27:51

Välja soffa snart..!

Kom hem för ett tag sen efter att ha åkt till killens föräldrar och pratat lite om flytten och lite annat runt det.
Kom fram till inget alls. förutom att vi flyttar efter nyår som jag redan har sagt förut.
Och nu sitter jag här och kollar på några youtubeklipp bara tills jag ska lägga mig, men undrar om jag inte ska lägga mig redan nu eftersom jag ska upp kl 06:30-07:00 typ. Ska troligen iväg till Ikea och kolla på soffa/soffor med killen, men får se om det blir en eller två stycken, beror helt på hur det går. haha.
Men kommer lägga upp bilder om vilken soffa/soffor det blir sen så fort vi själva vet vad vi vill ha!:)
 
Detta kommer nog vara jag när vi har valt soffan! haha!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: