Miitz

2012-12-05
15:10:54

Ingen rolig natt..

Denna natten har inte varit en favorit precis. Vaknade av att jag mådde väldigt illa, så gick på toa i fall jag skulle spy men inget hände. Sen precis när jag kommer tillbaka till sängen så känner jag att jag håller på att spy så blir att springa in i badrummet igen och blev nog kvar där ett bra tag. Vet inte vad som hände inatt men det är inte roligt att vakna av att man håller på att spy och har yrsel som bara den! Hoppas jag inte får det inatt också!
 
Får ett samtal av min mamma imorse och pratar lite grann med henne och då säger hon att jag inte får åka någonstans på grund av stormen som pågår nu. Och efter samtalet så tittar jag ut och det snöar inte och det är knappt nån vind i luften som det ser ut när man tittar ut genom fönstret! Så sms:ar mamma och skriver att det är ingen fara att jag kommer hamna i ett dike! haha.
 
Såg denna roliga bilden på fb!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: