Miitz

2012-09-10
21:48:23

Är jag galen än?!

Usch imorgon blir det att dra sitt arsel till skolan och försöka klara av det. Kommer inte bli lätt men vafan det har det aldrig varit! Aja, hoppas det går hyfsat bra men det får vi väl se imorgon!
Just nu har jag så otroligt många låtar i huvudet som jag vill ska försvinna men inget funkar!!! Håller på att bli GALEN!! Brukar bara ha huvudet fullt med musik och låtar så fort jag vill glömma och förtränga saker men vet inte vad det är!! Vad tror ni att det kan vara?? För jag förstår inte vad som håller på att hända i mitt huvud, är väldigt förvirrad just nu och kan inte koncentrera mig!!
 
Denna låten har fastnat i mitt huvud just nu. Lyssna!
http://www.youtube.com/watch?v=9mJcqzTcT5A
 
Hur har er måndag varit då?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: