Miitz

2012-05-29
20:30:57

Säljer mina foton!

Idag har dagen inte varit så jobbig, mest tv, serier och diskande! Men imorgon så ska jag gå upp samtidigt med pojkvännen när han drar iväg till jobbet. Sen blir det att träna, städa och sen duscha. Efter duschen så blir det troligen kanske en liten promenad ute om det blir sol och fint väder. Idag var det grått ute så avaktar tills imorgon innan jag bestämmer mig. Men gillar att vara ute i alla väder. Speciellt regn och åska!!
Hoppas jag kan slutföra ett ''fotojobb'' på torsdag. Ska fotografera ett bra tag sen ska jag skicka in som (CV) till olika och hoppas på det bästa! Men ska samtidigt ''försöka'' starta eget. Men tänker inte gå ut med detaljer än! Lite spänning måste det finnas på bloggen ju!

Men just nu så finns mina foton att köpa på http://www.mostphotos.com/
Jag heter PhotoGirl.

Bli gärna medlem och titta på mina bilder ifall du är intresserad!
Det är helt gratis att vara medlem på sidan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: