Miitz

2012-07-31
00:09:34

Music in my heart.. Always..

Idag har det varit en ganska bra dag med lite shopping och så i Kalmar! Köpte saker till köket och skiss saker till både mig och älsklingen! Bilder får komma imorgon eftersom det redan är ganska sent och jag är supertrött och kommer troligen somna om nån timme om det inte är nåt bra på tvn.


Imorgon kommer jag troligen börja på en låt som ska skickas vidare till en annan som får lyssna när en annan sjunger den så dom vet om den är tillräckligt bra för att komma med i nya kontraktet. (om det blir ett nytt kontrakt). Hoppas inte det, så jag kan koncentrera mig på mitt eget istället för hålla på hit och dit hela tiden. Visst det har varit en bra lång paus från allt men min ork räcker inte längre till både mitt privatliv och min ''hobby'', som egentligen kunde bli något men kan inte se mig jobba med det en längre tid oavsett vad. Det tar för mycket av min fritid och jag vill inte kasta bort tid som jag egentligen kan lägga på min familj och sambo istället. Mycket bättre att lägga på något som man kommer ha hela livet. 

 

Livet är ju så mycket mer än bara att kasta bort tid på något som man inte kommer göra i framtiden troligen. Visst kan jag fortsätta med de jag gör men då vill jag göra det på mina egna villkor osv. Musik kommer alltid finnas i mitt liv men det kommer att komma sist nu mera. Dags att fokusera på mitt liv, familjen och sambon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: