Miitz

2012-08-28
21:00:55

Ber om ursäkt!

Hej nu ber jag om ursäkt att jag inte har bloggat så mycket dom senaste dagarna men har inte haft orken eller inte hunnit med det! Men nu blir de ändringar! Missade första skoldagen idag för jag mådde inte så bra imorse men klart så försöker jag gå imorgon med nya hopp och förväntningar. haha!
Men ja, hoppas de blir en bra dag imorgon för sen kommer jag inte gå till skolan fören om 2 veckor.. typ.
 
Ikväll så kommer det inte att hända så mycket, kanske att pojkvännen hjälper till med mitt skrivbord som han lovade tidigare igår/idag så får se. Plus väntar på att mammi ska ringa och snacka lite, känns som om hon är närmare mig nu fast hon inte är det! Hon är i göteborg och det är lika långt bort som alltid! haha.
Men får inte ringa eftersom hon är borta med jobbet så kan ju inte ringa och störa.. eller jo men det är väl bara dumt? eller?;)
 
Men just nu så sitter jag och söker inspration från låtar så jag kommer på min egen. Länge sedan jag skrev lite låtar men ja, får se om nåt dyker upp i huvudet som väntat! Men nu ska jag göra i ordning mig för att kunna gå till skolan imorgon.
 
Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: